פורסם על ידי: וואלה כלכלה - 4 יום לפני - [ 5 צפיות ]


50 מיליון שקל השקיעה ארטימדיה בשוק המקומי, כדי לגייס אתרים ישראליים ולמכור את פרסום הווידאו שלהם.כעת היא פועלת לעצירת בריחת תקציבי הפרסום מהאתרים ליו-טיוב, פלטפורמת הווידאו של גוגל...

תגובות

חדשות קשורות


כתבות קשורות

בשבוע האחרון

חדשות קשורות

אראר מדיה מדווחת על הכנסות שיא של 140.3 מיליון דולר ב-2015

כך מגינה שופרסל על הרווח הקמעוני

שנה מצוינת לקרן הריט סלע נדל"ן


חדשות קשורות

גוגל בוחנת שירות תשלומים חדש – מבלי להוציא את הסמארטפון מהכיס

ESET: זיהינו מתקפת ענק על חנות האפליקציות של גוגל


Navigation

Social Media